Dakikalar içinde teslimat mümkün mü? Q-Commerce’in ne olduğunu, e-ticaretten nasıl ayrıldığını ve Türkiye’de nasıl büyüdüğünü bu yazıda keşfedin.
Devamını OkuE-ticaret ve e-ihracat ile ilgili en güncel, en doğru bilgileri sektörün en deneyimli ekibinin hazırladığı makalelerimizde bulabilirsiniz.
Dakikalar içinde teslimat mümkün mü? Q-Commerce’in ne olduğunu, e-ticaretten nasıl ayrıldığını ve Türkiye’de nasıl büyüdüğünü bu yazıda keşfedin.
Devamını OkuE-ticarette %61’lik büyüme ne anlama geliyor? Türkiye’nin dijital dönüşüm vizyonu, sektör bazlı analizler ve e-ihracat hedefleriyle öne çıkan trendlere göz atın.
Devamını OkuSWOT analizi, e-ticaret firmalarının güçlü yönlerini pekiştirip zayıf noktalarını iyileştirmesine yardımcı olan stratejik bir araçtır. Dijital dünyada rekabet avantajı sağlamak için nasıl uygulanacağını öğrenmek için..
Devamını OkuE-ticaret sitenizi nasıl büyütürsünüz? Dijital satış, içerik, SEO, e-posta, sosyal medya ve influencer stratejileriyle sürdürülebilir büyümeyi sağlayacak etkili yöntemleri bu rehberde bulabilirsiniz.
Devamını OkuE-mail pazarlama mı yoksa sosyal medya mı daha etkili? Dönüşüm, erişim ve maliyet açısından iki stratejiyi karşılaştırıyor; hangi amaç için hangi kanalın ideal olduğunu detaylıca ele alıyoruz.
Devamını Okuİnteraktif pazarlama, müşteri deneyimini derinleştiren, veri odaklı ve çift yönlü iletişime dayalı bir stratejidir. Bu yazıda dijital pazarlamadaki yeri ve markalara sunduğu avantajları ele alıyoruz.
Devamını Oku2025’te e-ihracat, Türk markaları için sınırları aşan fırsatlara dönüşüyor. Yeni teşvikler, öncelikli pazarlar ve ABD’deki vergi avantajlarıyla küresel rekabette öne çıkmanın yollarını keşfedin!
Devamını Oku1 Nisan 2025’te yürürlüğe giren yeni e-ticaret yönetmeliği işletmeleri nasıl etkiliyor? Sürece uyum sağlamak isteyen işletmeler için kapsamlı bir değerlendirme..
Devamını OkuAffiliate marketing ile 2025’te sermayesiz pasif gelir elde etmenin yollarını biliyor musunuz? Komisyon sistemleri, platformlar ve dikkat edilmesi gerekenler..
Devamını Oku